Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Foukej foukej větříčku - sraž mi zepár distíčků

05.05.2014 10:40

Tento víkend byl opět ve znamení frisbee - tentokrát však prvního freestylového tohoto roku. Konalo se v Přáslavicích u Olomouce na fotbalovém hřišti.

První zklamání přišlo v pátek, kdy jsme dorazili na místo a nebylo možné mít zaparkované auta u stanů jak sme zvyklí - taky to mohli napsat do propozic - vzala bych psům domečky - no přežila jsem to, ale záda se mi budou rovnat dlouho - Chandlerek totiž musí spát v  mých nohou - takže jsem byla zkroucená jak paragraf (mít auto vedle stanu - spal by v autě).

V pátek se sedělo, popíjelo a povídalo do noci - chvílema poprchávalo a stále foukal protivný vítr - hromadně sme se modlili, aby o víkendu nefoukal - naše motlitby nebyly vyslyšeny a fičelo celý víkend. Noc byla dost chladná a v poryvech větru který šustil celým stanem jsem se moc nevyspala.

Se správnou mírou nasrání jsem nastupovala na start - neumím totiž házet ve větru - taky to dopadlo dle očekávání a já naházela a Bodini nachytal disků za pouhopouhých 7 bodů - což se následně ukázalo jako dost špatný start nebo't nám bodíky chyběli do freestyle. Freestyle taky nebyla žádná sláva - vítr mi bral disky a Boďákovi neusnadňoval už tak moje shitové hody.

SuperMini sme si malinko vylepšili - v sobotu sme s Boďou zvládli 12 bodů a v neděli pro různorodost taktéž 12 bodů - celkově nás to hodilo na 14 místo z 34 startujících.

Večer sme grilovali a hodili si kvalifikačku na doprovodný závod Noční Paralelní Time Trial - tam sme po setmění startovali z pátého místa. Další zklamání - při přihlašování NPT jsem se ptala, zda-li musíme mít disky vlastní nebo jsou k zapůjčení - prý je možno disk zapůjčit - takže jsem nahlásila. Svítící obojky máme vlastní. V noci na startu jsme ale zjistili, že k zapůjčení je pouze jeden disk a nikdo jiný disk nemá - což u PTT je dost naprd - neboť závodí dva psi zaráz - vybírala se stovka za start - nahlásilo se 13 lidí - svítící disky prodávají sami organizátoři za 450 Kč - tak mohli poskytnout dva - stejně by jim zůstaly a využily by se na dalších akcích. Nakonec se házelo klasickými disky - jakš takš to šlo - akorát to ztratilo to kouzlo Nočního světelného PTT - s Boďátkem nám to uteklo o fousek a skončili jsme čtvrtí.

Klepali sme kosu do hluboké noci - ještě sme si dali malou soutěž v pojídání toastového chleba, kdy Lucka Schönová ukázala svou všestrannost a opět trhla nový rekord 39 sekund (limit byla minuta). Noc byla opět chladná a větrná, ale celodenní únava pomohla spánku.

Opět jsme se probudili do větrného dne, ale alespoň slunečného. Nedělní druhé kolo freestyle bylo pro nás úspěšnější - doladila jsem trošku sestavu a bodově jsme skončili na druhém místě - v celkovém hodnocení ze sobotního freestyle a SPTF a nedělního FS nám to stejně moc nepomohlo a umístili jsme se na 4. místě - moc pěkný - jsem na Bodienka pyšná.

Po skončení Starters jsme se kochali profíky v Openech - krásná podívaná - i jim si vítr zahrával s disky ale i tak byly k vidění krásné sestavy.

Po vyhlášení jsme byli mrknout na rozhlednu Božka (foto do krajiny) a jeli domů - diskům zdar a za týden v Nymburce.

 

—————

Zpět



www.rak-brno.cz