Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Na břehu řeky Labe kvete rozrazil a náš tým zas do Nymburka vyrazil

12.05.2014 16:58

Tento víkend se nesl opět ve frisbee duchu a tak jsme tentokrát v pátek vyrazili směr Nymburk.

Zblblá navigace nás hnala přes díry po granátu, ale alespoň jsme si mohli vychutnat 50 odstínů šedi našich komunikací.

Večer se hrál hokej Česko - Slovensko, tak jsem využila prázdné cyklostezky a udělali sme si s klukama příjemnou procházku podél Labe.

Po nakrmení tak jsem se odebrala do hlavního stanu, kde už se povídalo a popíjelo - později přišli i kytaristi, takže se i békalo.

Pro velký úspěch při posledních víkendech začalo opět foukat a pršet.

A ráno stále foukalo a foukat nepřestalo až do neděle.

V sobotu se házel DartBee (DD) a SuperMiniDistance (SMD) - v DD se nám zoufale nedařilo a naházeli jsme pouhopouhých 30 bodů - házet proti větru byl oříšek - a obecně výkony nebyly nic moc - postupovalo se se 140 body :-D Naše konečné skóre 41/48 - děs.

První kolo SMD byla dost trága - Bodini byl roztěkaný, já taky házela jak prase levou zadní - naházeli sme celý 4 body. Bodienka jsem dala odpočívat až do druhého kola, já si dala do korbelu kafe, v klidu se najedla a po finále v DD se jelo druhé kolo SMD - to už se nám dařilo více než dobře - krásně to lítalo, Bodini chytal jedna radost - naházeli jsme 22,5 bodu! Jen dva lidi z 46 nás přehodili - Míša Adrovic 23,5 bodu a Lubomír Vičan s 23 body a jako jediní v celé tabulce jsme měli tři pětky - byla jsem na Bodienka pyšná, ale stejně jsme díky prvnímu zoufalému kolu skončili na 23 místě z 46 závodníků.

Po závodech jsme rozdělali gril a ve společnosti Stoklaseďáků, Popíka a LG jsme ogrilovali masíčko, a zeleninku - po vydatné obědovečeři jsme se přesunuli do hlavního stanu, kde byl pozvaný nějaký údajný top DJ, který asi zapoměl, kdo si ho pozval a kdo ho platí a hrál povětšinou tuc tuc odrhovačky které všem lezly na nervy - jeden párminutový úsek byl poslouchatelný a tancovatelný, tak jsem si chvilku trsla a jinak se chlastalo a povídalo do hlubokého rána. Jak se stalo, že DJ přestal hrát, se raději neptejte - ale stačily dvě věty :-D

Ráno pro velký úspěch opět fičáček - bez zdržovaček se šlo rovnou házet - kvalifikace na Quadruped (Q) a pak kvalifikace na ParalelníTimeTrial (PTT). Q se moc nepovedl - šuplo nás to rovnou do poslední šance - ale ta nebyla marná - byla dokonce velice zajímavá - hodila jsem 52,5 metru - po mě házelo dalších 14 dam - z toho 13 mě nepřehodilo - už jsem ani nedýchala,  když házela poslední závodnice - a ta s jediným! chyceným diskem mě přehodila - tož nic - skončili jsme 6/19 s novým osobáčkem 52,5 metru.

A na závěr náš oblíbený PTT - kvalifikační čas vypadal nadějně, než Boďákovi vypadnul disk z tlamky při zpáteční cestě - tím jsme přišli o drahocenné sekundy a startovali jsme z 8. místa s 20,72 sec. První vyřazovák byl s Martinem Stoklasou a Izzim - nedařilo se ani jednomu - bylo to dlouhé a napínavé ale Bodini o pár sekund vyhrál - pak jsme startovali s Klárou Stoklasovou, což se stalo osudným - neboť měla lepší kvalifikační čas a mohla si vybat dráhu - samozřejmě si vybrala tu pro nás lepší kvůli Bodienkovu vracecímu oblouku, který tentokrát ani nebyl takovým rizikem neboť při prvním hodu mi fouklo pod disk a ten skončil v sousední dráze, což je automaticky konec hry - takže i v PTT jsme skončili na 6. místě (z 41 startujících).

Finále Quadrupedu žen tak bylo napínavé, vyhrála Kristýna s Mejzou, druhá byla Dominika s Apollem a třetí Pavla s Cawickem. U mužů padnul nový rekord a to 94 metrů které hodil Marius s Keeprem, druhý byl Pepa s Amálou a třetí Honza Špidla s Tess - ale byla to fakt haluz sledovat - protože Pepa není zrovna horkým favoritem, ale prostě všichni ostatní vypadli a tak tam zbyl :-D Jeho nejdelší chycený hod byl 47 metrů - což bylo o 5,5 metrů míň jak můj - tak jsem si vzpoměla na můj haluzový Quad na Fitminu, kdy jsem taky shodou náhod skončila s Boďákem druhá - holt štěstí chodí dokola, občas sedne .... a nebo i letí na disku. Vtipné je že hodil polovičku toho co Marius - prostě napínavé od začátku do konce.

Po skončení bylo vyhlášení vítězů, předání cen - naše družstvo Brnoooo, které jsem tvořila se Stoklasoseďáky skončilo čtvrté - i na tu hrůzu dobrý.

Sbalili jsme plac, stan a jeli domů.

Byl to velice příjemný víkend v moc fain společnosti úžasných lidiček, na pěkném místě, ale toho větru už je nějak moc.

Tak příště na FFFF - a snad už bez větru a deště.

Jo a v DogShop lize jsme se s Bodienkem posunuli na 2. místo z 212 lidí - teď to udržet ;o)

 

—————

Zpět



www.rak-brno.cz