Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Jak Hudini o zuby přišel

03.03.2011 15:00

Bodinko je pejsek velice vynalézavý a nesnáší samotu. A jelikož občas prostě musím na chvíli odejít a pejsky nemůžu vzít s sebou, tak jsem mu zařídila v kuchyni velikou klec, kam bych ho mohla na chvíli bez dozoru zavřít. Měl tam pelíšek, hromadu hraček, misku s vodou, granulky a nějaké kostičky na hlodání. Bodie si tam chodíval lehnout, tak jsem měla radost, jak se rychle adaptoval na klec.

Dneska jsem musela narychlo odjet do banky a Bodie, který tou dobou ležel ve své kleci a zápasil s kosí nevnímal svět, tak jsem dvířka jen tiše zavřela a odjela - byla jsem pryč chvíli - asi hodinu - a když jsem se vrátila domů, vidím už zvenku, že v kuchyni jsou dva psi. Tak jsem zbystřila. Otevřu dveře a oba mě srdečně vítají, klec dokořán. Že by mu Čeňa otevřel byla blbost, západka je taky celkem bytelná a sama se neotevře, tak jak se malý Hudini dostal ven? Po důkladné prohlíce jsem zjistila, že dvířka jsou ohlá! Kovová pozinkovaná klec - a dvířka ohlá! Tak zaostřím na psa, ten napuchlej čumák, po kontrole zoubků, tak byly 4 špičáky a jeden řezák ulomé! Tak okamžitě panika, co dělat, volala jsem chovatelce a na veterinu a že to mám hlídat a druhý den kdyžtak přijet na kontrolu. Pes byl jinak normální, s Čendou se přetahovali a normálně žral.

V pátek jsme jeli na veterinu, paní doktorka mu zoubky zkontrolovala, že úlomky jsou čisté, nejde to do dásně a přes víkend ho mám hlídat, aby se tam nedostala nečistota, že se dřeň zatáhne a už tam nechytne infekci a do měsíce stejně vypadnou a narostou druhé zuby.

Tak se mému druhému pejskovi prodloužilo jméno na Hudini Siréna Bodie Crazy Hola Hopa :-D

 

Foto - jeden z ulomených zoubků:

—————

Zpět



www.rak-brno.cz