Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Nový člen smečky

13.02.2011 15:06

Bylo nebylo...

.... vždycky jsem chtěla dva psy. Chandlerek už je velkej kluk, ale takovej rozmazlenej jedináček, tak jsem se rozhodla, že mu časem pořídím kámoše, někdy tak v létě 2011-2012 jsem to viděla. Ale co se nestalo ... pejskařka Vanda tak v lednu dala na Facebook fotky štěňátek své známé a já se zamilovala do jednoho kluka - a nečekaně se uvolnil a tak jsem si ho zamluvila a těch pár dní uteklo jak voda a už jsem si pro něj jela do Trutnova a teď ho mám doma. Je to trikolorní border kolie a jmenuje se Bodie Crazy Hola Hopa - narodil se 11.12.2010 a zatím je to moc hodný miminko a těším se jak společně budeme podnikat spoustu věcí...

... nemám čas teď víc psát, protože musíme jít ven ;o)

—————

Zpět



www.rak-brno.cz