Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Podzimní zkoušky

05.09.2010 08:00

Po včerejších neúspěšných Vodních zkouškách jsme se plni nového odhodlání vydali na zkoušky podzimní. Počasí se od včera umoudřilo a i vykukovalo sluníčko.

Jako první byla disciplína Slídění s dohledávkou - disciplína, ze které jsem měla největší strach. Čeňa kupodivu dělal co měl - i když ani panička pořádně nevěděla co má dělat a tak s krásným slíděním a dohledávkou přinesl kačenku a získal plný počet bodů.

Další disciplína byla Vodění psa - s tím problémy nemáme, takže opět plný počet.

Třetí disciplína byla Marking - naše oblíbená díky WT, u které jsem si byla fakt jistá, že jí bez problémů projde -ale ouha - kačenka byla hozená velice blízko a Čeňa pro ni vystřelil, ale jak byl rychlej, tak ji přeskočil a až pak lapnul do huby a přinesl - takže 3 body :o(

Potom jsme se auty přemístili o vesnici dál, kde byla Vlečka pernaté - to Čeňa poprvé v životě viděl bažanta - vlečka byla neskutečně dlouhá a mě bylo jasný, že nemá šanci doběhnout až na konec - tohle jsme nikdy nedělali na tak obrovskou vzdálenost. Vyslala jsem ho a pes k mému překvapení běžel po stopě, když už z něj byla jen taková žlutá tečka, tak se zastavil a konec - mě už to bylo jedno, říkala jsem si, že nemáme co ztratit, tak jsem si ho přivolala a poslala znova, Čeňa vystřelil a bažantíčka k mému obrovskému úžasu opravdu přinesl.

Pak byla vlečka srstnaté, kam už jsem kráčela o poznání odhodlaněji a i když pes vůbec neběžel po vlečce - tak králíčka v časovém limitu krásně přinesl . i k údivu rozhodčího - ale prostě je to pes...

Pak jsme se přesunuli na Argentinu (rybník) kde měla být poslední disciplína - aport z hluboké vody - z aportu jsem strach neměla, ale že si Čeňa zláme nohy jak povalí přes ty šutry - bo kačenky fakt miluje - byl jak střela tam i zpět, kačenku vzorně předal a my šli mezi ostatní - kde mě začali všichni gratulovat a poplácávat - moc jsem nechápala proč, bo jsem si byla vědoma jeho "seznamováním se se zvěří" a tím jak přeběhl tu kačenu.

Pak bylo vyhlášení výsledků a já pochopila, proč nám všichni gratulovali - Chandler skončil Podzimní zkoušky v I. ceně - jupííí - máme Loveckou upotřebitelnost na drobnou  zvěř!

Dala jsem si výborný gulášek, pokecala s děckma a jeli jsme odpočívat domů....

 

—————

Zpět



www.rak-brno.cz