Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Sbírka VÝ... + Bodienkovo poprvé

24.04.2011 21:27

Předvelikonoční výletování a výstavování

1. Vý.. - Výlet do Kolína s procházkou

Tak jsem se zase jednou rozhodla navštívit jednu moc milou rodinku z druhého konce republiky, spojila jsem příjemné s užitečným, nabalila psy a auto naložené jak na měsíc do zahraničí s námi vyrazilo směr Čechy - to bylo ve středu.

První zastávka byla v Kolíně, kde jsem navštívila svou životní lásku a pejsci se byli proběhnout podél Labe a Bodynko si odtama odvezl své první klíště - vlastně dvě.

Po mohutném bloudění s papírovou GPS kdy jsem se dostala do časoprostorové smyčky jsem konečně v noci dorazila z Černvíra do Černuce :-D

2. Vy... - vycházka s bahenním zábalem + Bodie a ovečky

Čtvrtek - Ráno jsme se byli podívat na ovečky - Bodynko je asi viděl poprvé v životě - očuchávali se a možná zkoušel i něco jak pasení, ale vypadalo to spíš že chvíli pase Bodie ovce a pak zase ovce Bodieho :-D

Pak jsme s Maruškou, Martinou a smečkou 5 psů šly na procházku na pole. Psiska lítali, honili se a pak Bolla zavelela, že se de do potoka bahňáku a ve smečce je síla, tak tam vlítli všichni - ano všichni! - dokonce i můj cíťa Čenda, který obchází kaluže - a že si udělal opravdu dokonalý předvýstavní bahenní zábal dokládám fotografií - zelený Chandler na zelený čtvrtek :-D

3. Vy... - vykoupání

Když jsme se vraceli z procházky, tak že ještě vykoupeme psy v "čisté" vodě v rybníčku - a opět ve smečce je síla, psi tam vlítli jak velká voda - dokonce i Bodie, který do té doby ještě nikdy neplaval valil za ostatníma a ejhle - Bodie poprvé plave ;o)

4. Vy... - vycházka + vyplutí do Jižních Čech

V pátek jsme šly s Maruškou a smečkou ještě na vycházku a koupačku - hromadné foto:

Večer - ač nerada - jsem musela zvednout kotvy a přesunout se do Jižních Čech, kde nás čekala v sobotu výstava. Ruda mi spravil GPS (velice náročná operace kde výsledkem bylo odstranění suchého stébla z kontaktu-to vědět dřív, tak jsem nemusela bloudit). GPS mě hnala skrz Prahou (nemám dálniční známku) a kdyby uměla Napravo vidíte - nalevo vidíte, tak jsem to měla i s výkladem neboť jsem musela i kolem Karlova mostu, tunelu Blanka, tančícího domu atp.

Někdy v noci jsem dorazila do Sezimova Ústí (Tábor) kde nám poskytla azyl Alča od Madly. Po noci v polospánku jsem se ráno tichounce vytratila a jeli jsme směr České Budějovice na Mezinárodní výstavu psů. Moc pěkné prostředí, dobrá organizace, dostatek parkovacích míst, prostorné kruhy.

5. Vý... - výstava

Byla to Bodieho první výstava, ale byl naprosto klidný a nevzrušeně si vyběhal Velmi nadějný 1 - pak přišel na řadu Chandler, který si v pracovní třídě vyběhal Výborný 2, res. CAC odpoledne si ještě běžel pro res. CACIB, ale to už nevyšlo - byl evidentně otrávený z vedra a vůbec se mu nechtělo běhat - ale i tak mám z obou kluků radost.

Odpoledne jsme dorazili zpět do Sezimáku za Alčou a Madlou a šli jsme na procházku podél Lužnice, po kafíčku a buřtíčku jsme vyrazili ku domovu.

Zážitků bylo za těch pár dní až až a tachometr se mi zastavil na ďábelském čísle najetých 666 km.

 

 

—————

Zpět



www.rak-brno.cz