Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Vodní maraton

16.09.2012 10:00

Už nějakou dobu jsme byly s Alisou domluvené, že přijede na víkend k nám a pojedeme na psí skoky do vody - a tak se stalo...

V pátek dopoledne mi Alis přivezla holčičky na hlídání a jela pracovat, já je vzala hned ven a i s klukama a šarpejkou Happy řádili po louce - Rose se po cestě nezapoměla asi 20x vykoupat :-D  Pak tu společně všichni řádili na zahradě, na chvíli celé smečka usnula, zase jsme šli na venčící procházku a najednou byl večer, přijela panička, takže se krmilo, dělaly dobrotky, povídalo a popíjelo.

Brzo ráno jsme vstaly, proběhlo rychlovenčení, naložení Chandlerka a Norinky do auta a odjezd na hon na kačeny do Koroužného. Po mysliveckých formalitách nás rozmístili podél řeky a začal hon - střelci měli dobrou mušku, pěkně to padalo i do míst kde jsme stáli, Chandlerek si vylovil krásných 14 kačenek, což z celových 79 ulovených kachen je pěkné číslo - mám z něj radost z chlapečka - jen ten "shopping" musíme docvičit...

Po výřadu jsme jely domů, vyměnily pejsky a s Bodienkem a Růženkou jely směr Heroltice na cvičné skoky - no myslela jsem si, že skokan Bodini tak se rozběhne po molu a předvede ukázkový jump - ale poprvé v životě viděl čistou "modrou" vodu, skokánek byl metr nad hladinou, na což taky není zvyklý, takže jsem nakonec ráda, že jsme tam v sobotu jely, neboť v neděli u skoků načisto, tak bych ho nemohla tak pomalu přemlouvat. Nakonec se přeci jen odhodlal a ze skokánku skočil - zalíbilo se mu to a pak už nevěděl kdy přestat - to už jsem musela zavelet, neboť ze mě byl vodník a voda taky nebyla nejteplejší. Vysušily jsme pejsky a jely zas zpět - po obědě a odpočinku všech jsme vzaly všechny na malý výlet - šly jsme Pod Horou lesem do Nedvědice - kde se hnědule opět koupaly (jak kdyby té vody neměly dost :-D ) přes Nedvědici po výletní stezce na Pernštejn, po kamenné cestě zpět do vesnice a kolem čističky domů.

Psiska odpadly hned po večeři, my ještě chvíli povídaly, ale taky jsme brzo odpadly.

Ráno za mého mohutného nadávání mě vykopal z postele budík - nechápu proč musíme být na prezentaci na 8 hodin, když skoky do vody začínají až po poledni - ptala jsem se na to i v sobotu, jestli se nemůžeme zaregistrovat už v sobotu, ale prý ne - grrrr.

Takže jsme tam čumákovali a koukali se na potápění, šly vyvenčit všechny pejsky po okolí než konečně skončilo potápění, byl oběd a chystalo se na skoky - mezitím přijela hromada lidí - hlavně brňáci - to mě teda fakt dožralo, tak jsem hned vlítla za Martinem od Izziho, jak to, že přijeli tak pozdě, a oni že prý sem volali, jestli můžou přijet později, když sou až na skoky - hlavně že my se ptali v sobotu osobně, jestli můžeme a bylo nám to zamítnuto - za to teda velké mínus organizátorům - měl by být jeden metr pro všechny - buď všichni registrace do těch 9 hodin nebo ti co jdou jen na skoky i kolem poledne.

Konečně sme přišli na řadu - skočili jsme si naše tři skoky a čekali až si je odskáči ostatní, počkali na vyhlášení a jeli domů - spát spát spát.

Bodini skončil se svými pěti metry na 16. místě hned za Rose, která byla patnáctá - krásné skoky!

Děkujeme Alise a hnědulkám za krásný víkend - moc jsme si to užili!

foto Jan Daniel

—————

Zpět



www.rak-brno.cz