Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


Vodní zkoušky

04.09.2010 08:00

Dnes nás čekaly naše první lovecké zkoušky a to Speciální zkoušky z vodní práce v rámci Caldor Jihomoravské derby retrívrů ve Věchnově pořádané Klubem chovatelů loveckých slídičů jehož jsme členy.

 

 Ráno jsme s Čeňou dorazili do Věchnova plni očekávání a s prošoupaným Zkušebním řádem v kapse.

Počasí nám vůbec nepřálo - pršelo jen se lilo.

Zapsali jsme se, pak bylo zahájení zkoušek a losování - ač jsme si vybrali los číslo 2, tak jsme byli ve skupince fain lidiček.

Celkem nás bylo ve skupině 5 - z toho 2 labradoři a 3 goldeni.

Přesunuli jsme se k rybníku Argentina, kde jsme měli absolvovat všechny disciplíny.

Disciplína první - klidy - pro nás bez problémů navolno - bohužel černý labík tam hned vypadl - a jelikož měli číslo jedna a my hned dvě, tak sme automaticky šli jako první  na druhou disciplínu - což bylo hodně hodně špatný - vůbec jsem netušila co nás čeká, nevěděla jsem co jak dělat, neměla jsem to od koho odkoukat.

Disciplína druhá - dohledávka pohozené kachny - stáli jsme uprostřed rozbahněného pole v dešti cca 50 metrů od lesa na který navazovalo rákosí, ve kterém byla kachna - vyslala jsem psa, který valil po stopě rozhodčí, prohledával zprava, zleva, ale do kopřiv se mu prostě nechtělo a tím pro nás zkoušky skončily...

Zbylí tři psi už zkoušky dokončili.

Po návratu na mysliveckou chatu jsem di dala výborný gulášek, chvíli se pobavila s domorodci a jeli jsme domů odpočívat na ranní Podzimní zkoušky...

—————

Zpět



www.rak-brno.cz