Pes je jediné stvoření na světě, které nás miluje víc než sebe.


WT (Working test) v třídě E v Třebíči

22.05.2010 06:00

Working testy třída E + L - Retriever klub 22.5.2010

Rozhodčí: Siebrovi

Velice brzké sobotní jitro a my vyrážíme s Chandlerkem do Třebíče. Moc se mu z vyhřáté postele nechtělo (mě taky ne) ale včas jsme vyrazili a i dorazili na bažantnici do Třebíče. Nahlásili jsme se, vyvenčili, Čenda prošel veterinární prohlídkou i kontrolou rodokmene a tetování, vylosovali jsme si startovní číslo (dnes jsme byli číslo 8) a zase nasedli do auta a popojeli několik kilometrů za Třebíč k lesu.

- v třídě E startovalo 10 psů (8 dokončilo)

- v třídě L startovalo 7 psů (5 dokončilo)

Začínalo se klidy - což bylo něco na nadržené mladé pejsky, ale useděl to.

Druhá disciplína byl marking přes potok - krásná práce - spokojenost.

Třetí disciplína byla dohledávka - což by nebylo tak těžké, kdyby se 4 pejsci před náma na té trase nevyčůrali. Nechtěla jsem riskovat Čendovo zaujetí pachy a použila jsem víc povelů, ale pes to ustál, i když s menší bodovou ztrátou.

Čtvrtá disciplína byl marking z kopečku přes žlebík do kopečku -taky moc pěkná přesná práce - já byla spokojena.

Až to odběhali všichni, přišli rozhodčí s tím, že bude rozstřel o první místo - čtyři pejsci měli shodně 95/100 bodů a mezi nimi byl i Čenda.

Zaradovala jsem se (bohužel předčasně) jak sme blízko stupni vítězů a vydrápala se na úplně poslední disciplínu (opět kopec), kde mělo být memory.

Z mého pohledu velice jednoduché memory, jakých sme dělali desítky, bohužel Čenda měl jiný názor a zaseknul se v ďolíku kousek pod dummy a tím se naše (moje) naděje rozplynuly...

NO co už - poprvé byl pátý, podruhé čtvrtý, potřetí bude třeba třetí.... a nějak si ten pohár vyběháme ;o)

Každopádně i tak z něj mám radost, jaký je to šikovný pes a jak ho WT a aportování obecně baví a zbytečně nekraví a u obou WT uspěl.

 

Po dokončení třídy L jsme šli k nedalekému ohništi, kde jsme rozdělali oheň a opekli si špekáčky a probrali jsme závody, popovídali a když se stahovaly mraky a v dálce hřmělo, přešli jsme k vyhlášení výsledků.

Výsledky ZDE

Potom jsme se všichni rozjeli do svých domovů - pes usnul ještě v autě, pak se najedl a spal a spal a spal....

 

—————

Zpět



www.rak-brno.cz